معماری آترینا

آدرس:

تهران، تهرانپارس، خیابان اتحاد

تلفن:

بهترین سایت بازسازی خانه | گروه معماری آترینا انتخابی مطمئن

بهترین سایت بازسازی خانه | گروه معماری آترینا انتخابی مطمئن

بازسازی ساختمان یکی از روش های رایج و متداول بهبود ظاهر وافزایش قیمت ساختمان های قدیمی با هدف افزایش طول عمر آن ها می باشد. در همین راستا می توان از گروه معماری آترینا (archatrina.net) به عنوان معتبرترین و بهترین سایت بازسازی خانه با بیش از 10 سابقه در این عرصه نام برد.

این مجموعه با بهره مندی از کادر مجرب و استفاده از مرغوب ترین متریال و مصالح مورد نیاز توانسته است عملکرد مطلوبی از خود در طی این سالها ارائه دهد. تولید انواع کابینت، کمد و پارتیشن اداری متناسب با انواع سبک های دکوراسیون داخلی را می توان از جمله ویژگی های بارز گروه معماری آترینا در کنار ارائه خدمات بازسازی منزل دانست.

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در خصوص بازسازی، طراحی و اجرا در فضاهای داخلی و خارجی با هدف جلب رضایتمندی مشتریان توسط این مجموعه  انجام می شود. شما با حضور در وب سایت ما می توانید از کلیه امکانات و خدمات ارزنده ما جهت بازسازی منزل در تهران استفاده کنید.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بازسازی منزل تماس بگیرید.

تماس

گروه معماری آترینا سایت بازسازی خانه

امروزه حضور در بستر اینترنت و تجارت الکترونیک با هدف خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت کاربران از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در همین راستا گروه معماری آترینا با راه اندازی یک سایت در حوزه بازسازی خانه به شکل تخصصی این امکان را برای شما فراهم آورده است، تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و هزینه منزل خود را در شهر تهران بازسازی کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما در خصوص کسب اطلاعات لازم و استعلام قیمت با مشاوران وکارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید، همچنین با مشاهده نمونه کارها و پروژه های انجام شده می توانید با اطمینان خاطر در خصوص بازسازی خانه خود اقدام نمائید.

چرا معماری آترینا بهترین سایت بازسازی خانه است؟

گروه معماری آترینا بی شک انتخابی مطمئن برای افراد و سازمان هایی می باشد که تصمیم به بازسازی ساختمان خود را دارند. این مجموعه کلیه خدمات لازم در خصوص اجرای تغییرات در فضای مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت انجام می دهد تا خاطره ای ماندگار برای شما به ارمغان آورد.

از جمله خدمات سایت بازسازی خانه گروه معماری آترینا عبارتند از:

  • مشاوره تلفنی رایگان
  • ارائه خدمات در تمام مناطق تهران و حومه
  • بهره مندی از تیم مجرب و حرفه ای
  • بازسازی با قرارداد مدیریت پیمان
  • ارائه قیمت منصفانه

1- مشاوره تلفنی رایگان

یکی از روش های موثر در خصوص پیشرفت و ارتقا هر کسب و کار ارائه خدمات مشاوره ای و فروش می باشد. در همین راستا گروه معماری آترینا در راستای ارائه خدمات غیرحضوری خود امکان مشاوره تلفنی رایگان را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

از جمله مزایای این روش می توان به این مورد اشاره کرد، که می توانید با صرفه جویی در زمان و هزینه کلیه اطلاعات لازم در خصوص بازسازی منزل و خدمات لازم را کسب نمائید. همچنین شما می توانید به سایت بازسازی خانه آرچ آترینا مراجعه کرده و از طریق شماره های مندرج در آن با مشاوران و کارشناسان زبده و متخصص این مجموعه ارتباط برقرار نمائید. تیم پشتیانی و مشاوره ای این مجموعه به صورت تلفنی و آنلاین شما را با کلیه خدمات و بخش های این مجموعه در خصوص بازسازی و مرمت انواع ساختمان ها آشنا می کنند.

2- ارائه خدمات در تمام مناطق تهران و حومه

بازسازی خانه تنها شامل ترمیم و رفع خرابی ها در ساختمان های قدیمی و منسوخ شده نمی باشد. بلکه عوض کردن مبلمان، تعویض دکوراسیون، نورپردازی و هرگونه تغییر کوچک و جزئی که فضایی شاد و دلنشین را برای شما به همراه داشته باشد را  در بر می گیرد.

گروه معماری آترینا از جمله تولیدکنندگان با سابقه و معتبر انواع کمد، کابینت و پارتیشن با کیفیت بالا و قیمت منصفانه می باشد. همین امر باعث شده است تا قابلیت اجرا در تمامی سبک های دکوراسیون داخلی و خارجی را داشته باشد. همچنین امکان اجرای تغییرات در کلیه بخش های ساختمان و تمامی ابعاد را نیز دارد.

در همین راستا این مجموعه در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران و سایر شهرستان های این استان و حومه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت بازسازی خانه گروه معماری آترینا و از طریق راه های ارتباطی، به صورت حضوری و آنلاین از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.

3- امکان بازسازی با مدیریت پیمان

به طور کلی بازسازی خانه به دو صورت چکی و مدیریت پیمان انجام می شود، که هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. گروه معماری آترینا جهت رفاه حال شما عزیزان و همچنین کسب نتیجه مطلوب از روش مدیریت پیمان در انجام پروژه های خود استفاه می کند.

در این روش براساس توافق طرفین امکان تامین مصالح و متریال می تواند بر عهده پیمانکار و یا مشتری باشد. در صورت تمایل مشتری به انجام این امر، او می تواند براساس سلیقه و همچین توان مالی خود اقدام به خرید آن ها کند. مهمترین مزیت بازسازی با قراداد پیمان، کاهش هزینه ها برای مشتری است.

در این روش کلیه امور مربوط به تهیه و تنظیم قرارداد و تعیین درصد متعارف مدیریت پیمان توسط این مجموعه انجام می شود. هر چند میزان درصد مدیریت عمدتا به صورت توافقی تعیین می شود، اما به طور کلی بین 10 الی 22 درصد از مبلغ قرارداد به شرکت بازسازی کننده پرداخت می شود.

4- بهره مندی از تیم مجرب و حرفه ای

امروزه اکثر افرادی که دارای خانه های قدیمی می باشند و یا سن بنای آن ها بالای 10 یا 20 سال می باشد با یک سوال و چالش بزرگ روبرو هستند. این افراد نمی دانند که بین بازسازی و یا تخریب بنا کدام را انتخاب کرده و یا اینکه کدام یک به صرفه تر می باشد.

گروه معماری آترینا با بهره مندی از تیم مجرب و حرفه ای توانسته است با ارائه خدمات شایسته کمک شایانی به این افراد کند. کلیه کارشناسان و مشاوران گروه معماری آترینا با تکیه بر دانش خود و متناسب با بودجه شما اقدام به طراحی و اجرای تغییرات مورد نظر می کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت بازسازی خانه آرچ آترینا (archatrina.net) ضمن آشنایی با کلیه خدمات قابل ارائه از پروژه های اجرا شده دیدن کنید و از ما مشاوره رایگان بگیرید.

5- ارائه قیمت منصفانه

همانطور که می دانید ساخت خانه بسیار زمان بر و پر هزینه می باشد، همین امر صاحبان خانه و بناها را بر این داشت تا با صرف هزینه کمتر اقدام به بازسازی آن ها کنند. در همین راستا گروه معماری آترینا انتخابی مطمئن و منصفانه، جهت ایجاد تغییرات کلی و جزئی لازم در خانه شما می باشد.

از جمله مزایای گروه معمماری آترینا می توان به برخورداری از کارگاه تولیدی در خصوص تولید انواع کمد، دراور، پارتیشن و کابینت اشاره کرد. در همین راستا شما می توانید پس از مراجعه به سایت بازسازی خانه آترینا، از فروشگاه ما نیز دیدن کنید.

همین امر علاوه بر جلب رضایت خاطر شما در خصوص کیفیت و تنوع بالای محصولات، باعث می شود تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید. زیرا می توانید از انواع تولیدات این مجموعه در خصوص بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل خود با کمترین هزینه استفاده نمائید.

گروه معماری آترینا سایت بازسازی خانه

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بازسازی منزل تماس بگیرید.

تماس

بخش هایی که گروه معماری آترینا آنها را بازسازی می کند؟

به طور کلی بازسازی خانه با هدف ایجاد تغییرات لازم در کلیه قسمت های آن انجام می شود. این امر هم می تواند شامل بازسازی خانه های قدیمی و مستهلک و هم شامل ایجاد تغییرات جزئی و متنوع در بخش هایی از ساختمان های تازه ساز باشد. در ادامه به بررسی انواع خدمات بازسازی منزل گروه معماری آترینا به تفکیک می پردازیم.

بازسازی سقف

یکی از روش های موجود جهت ایجاد حس آرامش و تنوع در خانه بازسازی سقف می باشد. انجام این تغییرات هر چند کوچک و جزئی علاوه بر اینکه باعث زیباتر شدن فضای خانه می شود، افزایش قیمت و ارزش آن را نیز به همراه دارد.

از جمله متریال های رایج و قابل استفاده سقف کاذب می باشد، که علاوه بر پوشش سقف، نقش عایق حرارتی و صدا را نیز ایفا می کند. برخلاف تصور عموم این سقف ها در کلیه بخش های داخلی و خارجی ساختمان قابل استفاده می باشد.

استفاده از رنگ، دیگر عامل موثر در پوشش سقف می باشد، که بهتر است متناسب با سایر اجزا دکوراسیون بوده و باعث بزرگنمایی فضای مورد نظر نیز شود. نکته قابل توجه در این خصوص توجه به ایمن بودن آن ها می باشد، به نحوی باشد که در صورت بروز خطراتی چون آتش سوزی و زلزله آسیبی به ساکنان وارد نکند.

بازسازی کف

یکی از موثرترین اقدامات در خصوص بازسازی خانه ها که نقش موثری در داشتن دکوراسیونی زیبا و جذاب دارد، بازسازی کف می باشد. زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه و اجرای ناقص می بایست تمام و یا بخشی از آن را تخریب و مجددا مورد بازسازی قرار داد.

اجرای کفپوش اولین مرحله در بازسازی خانه می باشد، که پس از اجرا و نصب تاسیسات اعم از برق کشی و لوله کشی ها انجام می شود. کف پوش های استفاده شده می بایست در برابر هر گونه ضربه و فشار مقاوم بوده و عایق سرمایشی و گرمایشی مناسبی نیز باشند.

دیگر نکته قابل توجه سهولت در تمیزی و نگهداری آن می باشد، تا بدون نیاز به مواد شیمیایی و اسیدی قوی به راحتی قابل شستشو باشد. امروزه کف پوش های متنوعی در بازار وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سنگ، پارکت، لیمنت، pvc، کاشی و سرامیک اشاره کرد.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه به دلیل اینکه از جمله قسمت های پر رفت و آمد هر خانه بوده و در معرض دید همگان می باشد، توجه به زیبایی آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. طراحی و اجرای کابینت ها و قفسه های آشپزخانه باید به نحوی باشد که علاوه بر ایجاد جذابیت بصری به راحتی قابل استفاده باشند.

نکته مهم دیگر در این خصوص توجه به متریال استفاده شده در کف، دیوار و سقف آن می باشد. از آنجایی که آشپزخانه همواره در معرض انواع چربی و آلودگی می باشد، متریال و مصالح به کار رفته می بایست به نحوی باشد که به راحتی قابل شستشو باشند.

گروه معماری آترینا یکی از معتبرترین تولیدکننده های انواع کابینت ام دی اف و قفسه های آشپزخانه می باشد.از این رو شما می توانید با مراجعه به سایت بازسازی خانه ما از کلیه تولیدات این مجموعه دیدن کرده و کابینت مورد نظر خود را سفارش دهید.

بازسازی اتاق خواب و نشیمن

از جمله بخش های داخلی ساختمان که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، اتاق های خواب و  نشیمن می باشد. دلیل این امر را می توان در آن دانست، که این اتاق ها به عنوان فضاهایی جهت استراحت و دورهمی ها مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل می بایست بازسازی آن ها به نحوی باشد حس آرامش و نشاط را به همراه داشته باشد.

به همین جهت در متریال به کار رفته جهت پوشش دیوارها، سقف، ستون و کف پوش اتاق ها بهتر است از رنگ هایی استفاده شود، که علاوه بر زیبایی آن را بزرگ تر و دلنشین تر نشان دهد. همچنین با اضافه کردن پنجره ها و استفاده از پرده های مناسب، می توان روشنایی و نورپردازی منحصر به فردی را به وجود آورد. تعیین یک دیوار به عنوان نقطه کانونی و فضایی برای قرار دادن تلویزیون، نقش موثری در تفکیک فضاهای اتاق نشیمن دارد.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام را می توان یکی از چالشی ترین و سخت ترین مراحل بازسازی ساختمان دانست. زیرا علیرغم اینکه فضای کوچکی را اشغال کرده است، اما حجم بالایی از تغییرات را شامل می شود. از آنجایی که این مکان همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد، عایق بند و ایزوگام کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی از موثرترین روش ها جهت پیشگیری از نفوذ آب به زیر ساختمان و اتصالات، استفاده از چسب کاشی در فضای بین کاشی و سرامیک ها می باشد. همچنین به جهت افزایش دوام و طول عمر شیرآلات و تجهیزات، بهتر است از مرغوب ترین نوع موجود در بازار استفاده شود. توجه به شیب سرویس بهداشتی و حمام در نصب کفپوش نکته مهم دیگری است که می بایست به دقت انجام شود تا خروج آب به درستی صورت گیرد.

بازسازی درب و پنجره

امروزه تعویض درب و پنجره های قدیمی و آهنی را می توان یکی از ضرورری ترین اقدامات در خصوص بازسازی خانه ها دانست. اهمیت این مسئله به این جهت می باشد که این درب و پنجره ها عایق سرمایشی و گرمایشی مناسبی نبوده و باعث هدر رفت انرژی می شود.

در همین راستا و به جهت ایجاد فضایی آرام و دل انگیز می توان درب و پنجره های دوجداره را جایگزین آن ها کرد. انجام این عمل در سایه تخصص و مهارت تیم اجرایی آترینا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام می شود.

لازم به ذکر است که جایگزینی درب و پنجره های دوجداره هیچگونه تخریب و خرابی نداشته و با کمترین هزینه قابل اجرا می باشد. در همین راستا شما می توانید از طریق سایت بازسازی خانه آترینا و تماس با مشاوران مجموعه نسبت به استعلام قیمت و انجام بازسازی ارتباط برقرار کنید.

بازسازی حیاط خانه

حیاط خانه یکی از بخش های هر ساختمان می باشد که می توان از آن به عنوان فضایی باز و دلنشین استفاده کرد. به دلیل دارا بودن پتانسیل و ظرفیت بالا در خصوص ایجاد تغییرات نیاز به تخصص و مهارت بالایی می باشد. به همین جهت گروه معماری آترینا را می توان به عنوان گزینه ای مطمئن در این خصوص دانست.

از جمله نکات قابل توجه در خصوص بازسازی حیاط توجه به دیوارها و کفپوش آن می باشد، زیرا همواره در معرض سرما و گرما بوده و با گذر زمان دچار ریزش و نشست می شود. همچنین شما می توانید باغچه و فضای سبزی هر چند کوچک را متناسب با نیاز و فضای خود ایجاد کرده که در تمامی فصول سال قابل استفاده باشد. در صورت امکان می توان با نصب آلاچیق به همراه مبلمان مرغوب و با کیفیت و نورپردازی مناسب فضایی زیبا و رویایی را به وجود آورد.

بازسازی راهرو و لابی آپارتمان

لابی و راهرو از جمله بخش های مشترک آپارتمان ها می باشد، که بازسازی آن نیز می بایست با دقت و ظرافت خاصی انجام شود .از آنجایی که این فضاها جزو پر رفت و آمد ترین بخش های ساختمان می باشند، به همین جهت در مقایسه با دیگر قسمت ها زودتر دچار فرسودگی شده و هر چند سال یکبار می بایست مورد بازسازی و مرمت قرار گیرند.

بازسازی این بخش از آپارتمان شامل تعویض درب، کف پوش و دیوارها می باشد، که مستلزم استفاده از مرغوب ترین متریال و مصالح می باشد. در خصوص انتخاب درب ورودی علاوه بر زیبایی و دوام می بایست از امنیت لازم  نیز برخوردار باشد. متریال استفاده شده در کفپوش و دیوارها بهتر است رنگ های شاد و خنثی باشد، تا فضا را بزرگ تر نشان دهد. همچنین سهولت در تمیزی و نظافت آن نیز دیگر عاملی می باشد که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

بازسازی راهرو توسط گروه معماری آترینا

بازسازی نمای آپارتمان

نمای ساختمان را می توان به نوعی معرف هویت و ارزش آن دانست، به همین جهت بازسازی و مرمت آن از حائز اهمیت بالایی می باشد. زیرا علاوه بر افزایش طول عمر آن، نقش موثری در زیباسازی شهر دارد.

در بازسازی نمای آپارتمان های قدیمی می بایست به هماهنگی و مطابقت آن با دیگر ساختمان ها توجه کرد. در گام بعدی استفاده از متریال و مصالح مرغوب می باشد تا در برابر عوامل آسیب رسان خارجی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند. در غیر اینصورت ریزش آن می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای ساکنان و عابرین به همراه داشته باشد.

تمام تلاش تیم فنی و اجرایی گروه معماری آترینا به عنوان بهترین سایت بازسازی خانه ارائه خدمات به شما با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت می باشد. در همین راستا می توانید همین حالا جهت مشاوره رایگان بازسازی منزل با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت بازسازی منزل تماس بگیرید.

تماس
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.