معماری آترینا

آدرس:

تهران، تهرانپارس، خیابان اتحاد

تلفن:

بهترین دستگیره برای کمد دیواری | معرفی انواع، مزایا و معایب

بهترین دستگیره برای کمد دیواری | معرفی انواع، مزایا و معایب

دستگیره های کمد دیواری یکی از مهم ترین ابزار و یراق آلاتی می باشند که نقش بسزایی در زیبایی کمد و جذابیت فضای مورد نظر شما دارند. امروزه دستگیره های تولید شده بسیار متنوع بوده و می توان آن را با هر نوع سبک دکوراسیون در خانه و فضاهای کاری به کار برد، از این رو انتخاب بهترین دستگیره برای کمد دیواری کار دشواری است.

این محصولات براساس مواد و متریال به کار رفته در تولید آن ها از تنوع بالایی در نوع، جنس، رنگ، اندازه، و کاربرد برخوردار می باشند. به طوری که شما می توانید براساس هر نوع سلیقه، توان مالی، ابعاد فضای مورد نظر و همچنین نیاز خود آن ها را خریداری و استفاه نمائید.

دیگر نکته مهم در این خصوص کیفیت و مرغوبیت بالای دستگیره ها می باشد، به نحوی که استحکام لازم را داشته تا به مرور زمان و باز و بسته کردن خراب نشوند. حفظ شکل ظاهری و سهولت در نظافت آن نیز بسیار مهم می باشد. از آنجایی که در طول شبانه روز از دستگیره ها زیاد استفاده می شود، می بایست رنگ به کار رفته در آن ها از ثبات و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت کمد دیواری تماس بگیرید.

تماس

مقایسه انواع دستگیره کمد دیواری

  • امروزه طیف وسیعی از انواع دستگیره کمد دیواری با کاربردهای متفاوت وجود دارد. از جمله آن ها می توان به دستگیره های ریلی اشاره کرد که جنس آن ها از آلومینیوم بوده و بیشتر برای کمدهای کشویی قابل استفاده می باشد. به ویژه مدل H، که به خاطر طراحی خاصی که دارند استفاده از آن بسیار راحت می باشد.
  • دستگیره های خطی را می توان جزء بهترین دستگیره ها برای کمد دیواری دانست، زیرا طراحی آن ها بسیار ساده و کاربردی می باشد. در عین حال با سلیقه افرادی که به دنبال دستگیره های فانتزی می باشند همخوانی ندارد.
  • دستگیره های منحنی به دلیل شکل جذابی که دارند طرفداران خاص خود را دارند، اما مناسب استفاده در کمدهای ساده نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از دستگیره های طلایی یا مشکی می باشد که زیبایی خیره کننده ای را به همراه دارد.
  • دستگیره های مخفی را می توان جزء پرچالش ترین نوع دستگیره های تولید شده دانست، به دلیل اینکه قابل مشاهده نمی باشند و زیبایی فضا را دو چندان می کنند. همچنین با انواع سبک های دکوراسیون همخوانی داشته و هیچ وقت قدیمی نمی شوند. مهم ترین ایراد این دستگیره ها در مقایسه با دیگر نمونه ها گران قیمت بودن آن ها می باشد. در بعضی از دستگیره های مخفی در بالای آن ها فضایی برای جای انگشت جهت باز و بسته کردن وجود دارد، که دسترسی به آن برای تمیز کردن کمی مشکل می باشد.

آشنایی با انواع دستگیره های کمد دیواری

آشنایی با انواع دستگیره های موجود در بازار و کاربرد آن ها نقش موثری در انتخاب آنها برای کمد دیواری دارد. در ادامه به معرفی انواع دستگیره کمد دیواری می پردازیم:

دستگیره خطی

دستگیره های خطی عمدتا به شکل عمودی یا افقی می باشند که به راحتی و با چند پیچ روی کمد نصب می شوند. این دستگیره ها به جهت سادگی خاصی که دارند بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند.

دستگیره ریلی

این دستگیره ها به جهت شکل ظاهری که دارند، بیشتر مناسب استفاده در کمدهای ام دی اف و چوبی می باشند. همچنین به صورت عمودی نصب می شوند تا کمد دچار قوس نشود.

دستگیره دکمه ای

دسگتیره دکمه ای بیشتر مناسب استفاده در کمد هایی با طرح های سنتی و قدیمی می باشد.

دستگیره منحنی

دستگیره های منحنی را می توان جزء دستگیره های خطی دانست که با ایجاد انحنا در آن ها شکل خاصی را به وجود آورده اند.

دستگیره لاکچری

این دستگیره ها که مقاومت و استحکام بالایی دارند، بسیار گران قیمت بوده و در ساخت کمدهای لاکچری و شیک به کار می روند.

دستگیره لاکچری کمد دیواری

دستگیره مخفی

دستگیره های مخفی شکیل ترین و خاص ترین نوع دستگیره کمد دیواری می باشند که در ساخت کمد دیواری های مدرن از آن ها استفاده می شود.

راهنمای خرید بهترین دستگیره برای کمد دیواری

یکی از مهم ترین نکات در خصوص خرید بهترین دستگیره برای کمد دیواری توجه به نوع کاربرد و استفاده آن ها و همچنین تناسب آن با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر می باشد. اهمیت این مسئله به این جهت می باشد، که علاوه بر زیبایی بصری بتوان یک کار باکیفیت و بادوام را تولید و عرضه کرد.

به طور کلی در ساخت این دستگیره ها از فلز استفاده می شود، زیرا استحکام لازم را داشته و طول عمر بالایی دارد. همچنین آبکاری آن ها به دو صورت مات و براق می باشد، تا پاسخگوی نیاز افراد با سلایق متفاوت باشند. دستگیره های فلزی با آبکاری براق از محبوبیت و مقبولیت بیشتری در بین مشتریان برخوردار می باشند. زیرا در صورت کثیف شدن به راحتی قابل تشخیص بوده و نظافت آن نیز به سهولت انجام می شود.

نکته مهم دیگر تناسب دستگیره با کمد دیواری در اندازه، ابعاد و سنگینی آن باشد، به نحوی که نصب و اجرای آن ها به راحتی انجام شود. قیمت دستگیره ها عامل مهم دیگری در این خصوص می باشد. از آنجایی که این محصولات از تنوع بالایی برخوردار می باشند، شما می توانید با هر توان مالی و متناسب با نیاز خود دستگیره مورد نظر را خریداری کنید.

قیمت روز انواع دستگیره کمد دیواری

از آنجایی دستگیره های تولید شده به جهت استفاده در ساخت انواع کمد دیواری از تنوع بالایی برخوردار می باشند، تعیین قیمت نهایی آن ها نیز همواره با چالش هایی روبرو می باشد. اجرای فرآیند قیمت گذاری عمدتا براساس مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن ها انجام می شود.

به طور کلی تعیین قیمت تمام شده محصولات تولیدی تابع عواملی می باشند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر آن تاثیر می گذارند. از جمله این موارد می توان به کیفیت مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، فناوری روز، نیروی کار حرفه ای و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نام برد.

با این حال تنوع بالای این محصولات را می توان بارزترین ویژگی آن ها دانست، زیرا شما می توانید براساس بودجه مورد نظر بهترین دستگیره برای کمد دیواری را خریداری کنید. در عین حال ذکر این نکته لازم و ضروری می باشد، که هر قدر دستگیره تولید شده ساده تر باشد متناسب با آن از قیمت پایین تری نیز برخوردار می باشد. به طور مثال دستگیره های لوکس و مخفی را می توان جزء گران قیمت ترین دستگیره های موجود در بازار نام برد.

انتخاب دستگیره کمد دیواری

کلام پایانی

همواره تغییر دکوراسیون و وسایل مورد استفاده در خانه ها و فضای اداری حس و حال خوبی را برای افراد به همراه دارد. به همین جهت امروزه استفاده از انواع دستگیره های مدرن و جدید کمد دیواری مورد استقبال افراد قرار گرفته است. این دستگیره ها می توانند با کمترین هزینه و ایجاد یک تغییر کوچک در فضای مورد نظر زیبایی و شکوه آن را دو چندان کنند. همانطور که در این مقاله ذکر شد، انتخاب بهترین دستگیره برای کمد دیواری به عوامل متعددی بستگی دارد و ما سعی کردیم تا با مقایسه و بررسی این عوامل، روند انتخاب دستگیره مناسب برای کمد دیواری را برای شما اندکی آسان تر نماییم.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت کمد دیواری تماس بگیرید.

تماس
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.